Zielone eko biura

Im więcej roślin w naszym otoczeniu, tym lepiej. Dotyczy to również biura, w którym bez wątpienia spędzamy większość naszego czasu. Rośliny w biurze nie tylko dodają mu dużych walorów estetycznych, ale mają także – a może i przede wszystkim – dobroczynny wpływ na nasze samopoczucie i zdrowie. Warto wiedzieć, jakie korzyści przynosi nam zieleń w naszej firmie.

Zielone eko biura Read More »

Business to business (B2B) w social mediach?

Zaczynając swój biznes, na pewno zastanawiasz się, czy portale społecznościowe są Ci w ogóle potrzebne i czy to aby nie tylko nowomoda, która z czasem przeminie. Zmartwię Cię, jeśli pomyślałeś, że to rzeczywiście przeminie, bo social media na stałe zapisały się w działaniach marketingowych firm. Co więcej, bez problemu swoje miejsce znajdują w nich firmy z sektora B2C, ale i B2B, korzystają jedynie z innych narzędzi.

Business to business (B2B) w social mediach? Read More »

Wszystko co musisz wiedzieć o imporcie

Coraz więcej młodych ludzi decyduje się na prowadzenie własnego biznesu. Swoją energię, zapał, wiedzę i pasję kierują w stronę realizacji marzeń o biznesach nie tylko na polskim czy europejskim gruncie, ale także międzynarodowym. W imporcie towarów widzą szansę na rozwój i realne wpływy, ale żeby na tym zyskać, a nie stracić, muszą doskonale zdawać sobie sprawę, jak prowadzenie takiej działalności wygląda od kuchni.

Wszystko co musisz wiedzieć o imporcie Read More »

Co możesz zrobić aby Twoja firma była bardziej eko?

Współczesne społeczeństwo coraz bardziej zdaje sobie sprawę, że nie ma planety B. Matka Ziemia jest tylko jedna i trzeba się o nią zatroszczyć, zanim będzie za późno. Nasza świadomość wzrasta i jest widoczna nie tylko w takich działaniach jak segregacja śmieci, odchodzenie od plastiku czy walka z zanieczyszczeniami powietrza, ale także w ekologicznym modelu działalności wielu firm – od marketingu, przez organizację pracy, aż po wygląd biura.

Co możesz zrobić aby Twoja firma była bardziej eko? Read More »

Trudna sztuka internetowej komunikacji

Teksty na firmowych stronach internetowych nie muszą być ani nudne, ani archaiczne. Komunikacja z klientami w social mediach nie musi być okupiona niezliczoną ilością memów, aby zachęcić do dyskusji. Gdyby odłożyć na bok wszystkie formalne, oklepane frazesy, zrezygnować ze śmiesznych obrazków, a w zamian postawić na zwykłą, prostą konwersację, okazałoby się, że aby się porozumieć, wystarczy po prostu… prosto wyrażać swoje myśli.

Trudna sztuka internetowej komunikacji Read More »

Dlaczego strategia marketingowa jest tak istotna dla firmy?

Nie mam na to czasu, moja firma jest mała, nie potrzebuję tego, przecież potencjalnym klientem jest każdy, ważne jest tu i teraz. To kilka najczęściej wyrażanych opinii, kiedy słyszymy hasło – strategia marketingowa.

Strategia ta to niedoceniany element komunikacji z klientem. Często małe i średnie firmy nie zdają sobie sprawy, jak kluczowa jest w wielu momentach prowadzenia biznesu: od rozwoju, przez nawał spraw bieżących, na kryzysach kończąc.

Dlaczego strategia marketingowa jest tak istotna dla firmy? Read More »