Blog
PR to nie marketing
Relacje z otoczeniem - public relations, to nie tylko współpraca z dziennikarzami, choć z pewnością jest to działanie najbardziej kojarzone z PR. To świadome, planowe i ciągłe działania, które mają na celu budowanie i utrzymywanie wzajemnych i korzystnych stosunków między firmą i jej otoczeniem. I choć cele public relations wiążą się w dużej mierze z założeniami content marketingu, to nie są one w żadnym stopniu tożsame.
Mailing czy newsletter, co przyniesie Twojej firmie większe korzyści?
E-mail marketing wciąż rośnie w siłę za sprawą swoich efektywnych kampanii. Wykorzystanie go w kontaktach z klientami zdecydowanie przyniesie wzrost zysków w firmie. Ale marketing internetowy to także newsletter, niebywale pomocne i skuteczne narzędzie sprzedażowe. Czym zatem różni się mailing od newslettera i na co postawić w komunikacji ze swoimi klientami?
Spotkanie biznesowe – wszystko co musisz wiedzieć, żeby przekuć je w sukces
Spotkania z zespołem to rzecz od której firmy nie są w stanie uciec. Są one niezbędne do jej funkcjonowania i organizacji. To jeden z podstawowych narzędzi komunikacji. Dzięki spotkaniom jesteśmy w stanie podjąć kluczowe decyzje dotyczące firmy, rozwiązać problemy czy zrobić tzw. burzę mózgów planując kolejne etapy rozwoju w branży. Aby jednak takie spotkania dały jak najwięcej korzyści pracownikom, zarządzającym a także klientom, warto zapoznać się z dobrymi praktykami i mechanizmami, które nasze spotkania biznesowe przekują w sukces.
Kolory w biznesie
O tym, w jaki sposób klienci postrzegają markę, czy jej ufają, czy do niej wracają i czy dokonują zakupów, zależy nie tylko od dobrej reklamy, kampanii promocyjnej czy sposobu komunikacji, ale także od kolorów. Dokładnie tak, - kolory w marketingu mają bardzo duże znaczenie i potrafią już na wstępnie wiele nam powiedzieć o firmie i jej profilu. Wszystko to za sprawą nieodzownego elementu dobrego marketingu – psychologii.
Zielone eko biura
Im więcej roślin w naszym otoczeniu, tym lepiej. Dotyczy to również biura, w którym bez wątpienia spędzamy większość naszego czasu. Rośliny w biurze nie tylko dodają mu dużych walorów estetycznych ale mają także – a może i przede wszystkim – dobroczynny wpływ na nasze samopoczucie i zdrowie. Warto wiedzieć jakie korzyści przynosi nam zieleń w naszej firmie.
Idealne miejsce dla twojej firmy – LinkedIn
Biznesowa wersja Facebooka, skupiająca ekspertów, specjalistów i profesjonalistów w wielu dziedzinach – LinkedIn. Raport „Digital 2019” opublikowany przez Hootsuite i We Are Social pokazuje, że w Polsce korzysta z niego ok. 20% internautów, a to oznacza, że warto zaznaczyć tam swoją obecność jako firma, bo LinkedIn to medium społecznościowe dla profesjonalistów, miejsce do nawiązywania relacji biznesowych.
8 rzeczy, które definiują idealnego handlowca
Wśród społeczeństwa jeszcze często dominuje przekonanie, że handlowiec to tzw. domokrążca próbujący wcisnąć nam bubel. Tymczasem efektywna sprzedaż zależy od znakomitego pośrednika, który w skuteczny sposób potrafi przekonać potencjalnego klienta do zakupu produktu. W dzisiejszych czasach nie wystarczy już posiadanie technicznego wykształcenia i wiedzy, Handlowiec oprócz oczywistego wykształcenia technicznego musi wykazywać się wytrwałością i ekonomicznym zmysłem.
Content marketing ≠ copywriting
Dobre jakościowo teksty są jednym z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w działaniach marketingowych. Pomagają w działaniach SEO, w sprzedaży i popularyzacji marki wśród klientów. Content marketing z założenia ma dostarczać odbiorcom wartościowe informacje - odpowiadać na pytania, jakie tylko przyjdą im do głowy. Zatem czy to nie jest właśnie copywriting?
Business to business (B2B) w social mediach?
Zaczynając swój biznes na pewno zastanawiasz się, czy portale społecznościowe są Ci w ogóle potrzebne i czy to aby nie tylko nowomoda, która z czasem przeminie. Zmartwię Cię, jeśli pomyślałeś, że to rzeczywiście przeminie, bo social media na stałe zapisały się w działaniach marketingowych firm. Co więcej, bez problemu swoje miejsce znajdują w nich firmy z sektora B2C ale i B2B, korzystają jedynie z innych narzędzi.
Wszystko co musisz wiedzieć o imporcie
Coraz więcej młodych ludzi decyduje się na prowadzenie własnego biznesu. Swoją energię, zapał, wiedzę i pasję kierują w stronę realizacji marzeń o biznesach nie tylko na polskim czy europejskim gruncie, ale także międzynarodowym. W imporcie towarów widzą szansę na rozwój i realne wpływy, ale żeby na tym zyskać, a nie stracić, muszą doskonale zdawać sobie sprawę, jak prowadzenie takiej działalności wygląda od kuchni.