Blog

Bliżej ekologii w mieście – czy to możliwe?

Z ekologią za pan brat powinni być wszyscy, którym nie jest obojętny los naszej planety. Na szczęście temat ochrony naszego środowiska jest z roku na rok coraz bardziej nagłaśniany. Wiele firm angażuje się w propagowanie rozwiązań proekologicznych nie tylko „na swoim podwórku”, ale także przenosząc swoje działania również do swoich domów. Jest to niesłychanie ważne, bo cenne są każde działania, które pomagają nam zatrzymać katastrofalne w skutkach zmiany klimatu. Co więcej, nawet mieszkając w mieście możemy zdziałać ogrom dobrego dla naszej planety! 

Więcej...

Noworoczne planowanie

Koniec roku to idealny czas na podsumowania. Wielu z nas z uporem maniaka powtarza, że dla niego nie istnieje coś takiego jak postanowienia noworoczne. Gdzieś tam jednak jakieś przemyślenia i pomysły na nadchodzący rok, przechodzą nam przez myśl – i jak to nie są postanowienia… Mamy tak duży problem z przyznaniem się do postanowień, bo nadajemy im rangę rzeczy, która koniecznie musi zostać zrealizowana, w przeciwnym razie traktujemy całe przedsięwzięcie jako totalną porażkę (nawet jeśli wykonaliśmy połowę zadania). Okazuje się, że zamiana słowa postanowienia  na planowanie daje nam zupełnie inny przekaz. Nagle widzimy, że nie tylko wszyscy tak robią, ale i nie wyobrażają sobie inaczej. Bo czy istnieje choć jedna osoba, która nie planuje? 

Więcej...

Od czego zacząć przygodę z językiem korzyści?

Czy kiedykolwiek przeglądając ofertę firmy lub czytając opis produktów w sklepie na stronie www, pomyśleliście – muszę to mieć! Ta oferta całkowicie odpowiada na moje potrzeby! Większość zapewne teraz potakuje znacząco głową. Jak więc to się dzieje, że niektóre produkty „sprzedają się same”, a niektóre mimo swoich świetnych recenzji czy nawet konkurencyjnych cen krzyczą, aby nie pozostać anonimowym?

Więcej...

4 sposoby na świąteczny klimat w firmie

Grudzień od zawsze kojarzy się przede wszystkim ze świętami Bożego Narodzenia. I choć dla wielu jest to okres radości, a głowę zaprzątają przygotowania, to życie w pracy nie przestaje biec swoim torem. Wiele firm przeżywa w tym okresie złoty czas. Sprzedaż rośnie, zyski są duże i cały ten dochodowy czas w roku motywuje do pracy jak mało co. Są jednak branże, w których nadejście grudnia zwiastuje chwilowy przestój, aby po nowym roku ruszyć z kolejnymi pomysłami. I nieistotne jest, po której stronie barykady się znajdujemy – grudzień to idealny moment, żeby zadbać o swoich pracowników, klientów i partnerów. To dobry moment na wyrażenie swojej wdzięczności za cały trud włożony w rozwój firmy oraz na zrobienie czegoś wspólnie. 

Więcej...

PR to nie marketing

Relacje z otoczeniem - public relations, to nie tylko współpraca z dziennikarzami, choć z pewnością jest to działanie najbardziej kojarzone z PR. To świadome, planowe i ciągłe działania, które mają na celu budowanie i utrzymywanie wzajemnych i korzystnych stosunków między firmą i jej otoczeniem. I choć cele public relations wiążą się w dużej mierze z założeniami content marketingu, to nie są one w żadnym stopniu tożsame. 

Więcej...

Mailing czy newsletter, co przyniesie Twojej firmie większe korzyści?

E-mail marketing wciąż rośnie w siłę za sprawą swoich efektywnych kampanii. Wykorzystanie go w kontaktach z klientami zdecydowanie przyniesie wzrost zysków w firmie. Ale marketing internetowy to także newsletter, niebywale pomocne i skuteczne narzędzie sprzedażowe. Czym zatem różni się mailing od newslettera i na co postawić w komunikacji ze swoimi klientami?

Więcej...

Spotkanie biznesowe – wszystko co musisz wiedzieć, żeby przekuć je w sukces

Spotkania z zespołem to rzecz od której firmy nie są w stanie uciec. Są one niezbędne do jej funkcjonowania i organizacji. To jeden z podstawowych narzędzi komunikacji. Dzięki spotkaniom jesteśmy w stanie podjąć kluczowe decyzje dotyczące firmy, rozwiązać problemy czy zrobić tzw. burzę mózgów planując kolejne etapy rozwoju w branży. Aby jednak takie spotkania dały jak najwięcej korzyści pracownikom, zarządzającym a także klientom, warto zapoznać się z dobrymi praktykami i mechanizmami, które nasze spotkania biznesowe przekują w sukces.

Więcej...

Kolory w biznesie

O tym, w jaki sposób klienci postrzegają markę, czy jej ufają, czy do niej wracają i czy dokonują zakupów, zależy nie tylko od dobrej reklamy, kampanii promocyjnej czy sposobu komunikacji, ale także od kolorów. Dokładnie tak, - kolory w marketingu mają bardzo duże znaczenie i potrafią już na wstępnie wiele nam powiedzieć o firmie i jej profilu. Wszystko to za sprawą nieodzownego elementu dobrego marketingu – psychologii. 

Więcej...

Zielone eko biura

Im więcej roślin w naszym otoczeniu, tym lepiej. Dotyczy to również biura, w którym bez wątpienia spędzamy większość naszego czasu. Rośliny w biurze nie tylko dodają mu dużych walorów estetycznych ale mają także – a może i przede wszystkim – dobroczynny wpływ na nasze samopoczucie i zdrowie. Warto wiedzieć jakie korzyści przynosi nam zieleń w naszej firmie.

Więcej...

Idealne miejsce dla twojej firmy – LinkedIn

Biznesowa wersja Facebooka, skupiająca ekspertów, specjalistów i profesjonalistów w wielu dziedzinach – LinkedIn. Raport „Digital 2019” opublikowany przez Hootsuite i We Are Social pokazuje, że w Polsce korzysta z niego ok. 20% internautów, a to oznacza, że warto zaznaczyć tam swoją obecność jako firma, bo LinkedIn to medium społecznościowe dla profesjonalistów, miejsce do nawiązywania relacji biznesowych.

Więcej...

Jesteśmy na wyciągnięcie ręki
Dołącz do społeczności PROJEKTU SPRZEDAŻ

biuro@projektsprzedaz.pl

 Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

© 2020 Projekt Sprzedaż. Polityka Prywatności. Designed by R5 studio.