Blog

Outbound czy inbound marketing?

Outbound marketing, znany jako marketing wychodzący polega na stosowaniu praktyk sprzedażowych znanych przez nas wszystkich od lat. Mamy tutaj na myśli rozmowy telefoniczne, maile marketingowe czy na przykład drukowane reklamy. Celem tych taktyk było to, aby dotrzeć i zainteresować swoimi materiałami jak największą ilość osób. 

Czy warto inwestować w e-mail marketing?

E-mail marketing jest jedną z najstarszych form marketingu internetowego, a przy tym należy do najbardziej efektywnych z jego rodzajów. Jest to bardzo łatwy sposób, aby stworzyć relację z naszymi odbiorcami, a przy tym generować zyski dla naszej firmy. 

Marketing wychodzący czy przychodzący

Marketing wychodzący oraz przychodzący to pojęcia, które często są ze sobą zestawiane. Pierwsze jest kojarzone z tradycyjnymi działaniami promocyjnymi, a drugie uznaje się za bardziej nowoczesne podejście do marketingu. W naszym artykule objaśnimy na czym konkretnie polega ta różnica.

Marketing szeptany

Jest wiele sposobów na to, aby o danym produkcie bądź usłudze zrobiło się głośno. Jednym z nich jest marketing szeptany, który uważany jest za jedno z najskuteczniejszych narzędzi do promocji w Internecie. Dużą zaletą tego marketingu jest bardzo szeroki zakres działań. Możemy znaleźć jego zastosowanie niemal w każdej branży.

SEO i SEM - co to jest i czym się różni?

SEO oraz SEM są jednymi z popularniejszych narzędzi używanych do reklamy w sieci. Jednak często te dwa terminy są używane zamiennie, co nie do końca jest prawidłowe. A dlaczego? Czym się różnią? Może zaczniemy od wyjaśnienia co oznaczają dane akronimy.

Korzyści z rozwoju w social mediach

W dzisiejszych czasach jest takie przekonanie, że jeśli nie jest się w internecie, to się nie istnieje. I nie chodzi tu tylko o osoby prywatne, ale także o firmy i marki. Mogłoby się pomyśleć, że media społecznościowe służą tylko do rozrywki, jednak coraz więcej firm decyduje się na reklamę swojej marki w internecie. Jakie korzyści mogą przynieść takie działania?

Ekologia w firmie

Coraz więcej firm decyduje się na ekologiczne rozwiązania w swoich przedsiębiorstwach. Świadomość społeczeństwa zdecydowanie wzrasta w tej dziedzinie. Jakie ekologiczne rozwiązania warto wdrożyć w naszej firmie? Tak naprawdę należy zacząć od małych kroków, a będą one miały duże znaczenie.

Biznesowe postanowienia noworoczne

Koniec roku to idealny czas na podsumowanie naszych działań, a tym samym na ustalenie kolejnych celów biznesowych na Nowy Rok. Jednak jak wiadomo, postanowienia noworoczne mają to do siebie, że często wyznaczamy ich sobie za dużo, po czym ciężko jest je zrealizować. W takim razie jak to zaplanować prawidłowo? 

Tematy na bloga firmowego

Prowadzenie bloga firmowego jest zdecydowanie dobrym pomysłem na promocję naszej strony internetowej. Nie dość, że jest to pozytywnie odbierane przez naszych klientów, to dodatkowo ma wpływ na widoczność naszej witryny w przeglądarce, dzięki czemu strona ta jest bardziej popularna. Jednak o czym pisać by zainteresować czytelnika?

Skuteczne techniki sprzedaży

Robisz co możesz żeby sprzedawać więcej, ale masz wrażenie że Twoje działania nie przynoszą żadnych skutków? Masz osoby zainteresowane Twoją ofertą, jednak po spotkaniu już nie oddzwaniają i kontakt się urywa? Przedsiębiorstwa które chcą zarabiać i się rozwijać muszą więcej sprzedawać. Jeśli chcemy osiągnąć status specjalisty w tej dziedzinie, trzeba przede wszystkim poznać techniki sprzedaży oraz metody, jakie warto stosować podczas kontaktu z klientem. W tym artykule przybliżymy Ci temat sprzedaży oraz przedstawimy 10 trików, które zdecydowanie mogą Ci pomóc.

Jesteśmy na wyciągnięcie ręki
Dołącz do społeczności PROJEKTU SPRZEDAŻ

+48 500 299 660

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

© 2020 Projekt Sprzedaż. Polityka Prywatności. Designed by R5 studio.