Blog

Strategie marketingowe – klucz do sukcesu w biznesie

Bez wątpienia marketing odgrywa kluczową rolę w dzisiejszym świecie biznesu. Jest on ważnym procesem promowania produktów i usług oraz to dzięki niemu budujemy nasze relacje z klientami. Jednak żeby przynosiło to oczekiwane efekty to muszą to być przemyślane działania. Tutaj właśnie ważne jest aby wspomnieć o strategiach marketingowych. W dzisiejszym artykule nieco przyjrzymy się czym one są, jakie jest ich znaczenie w biznesie oraz jak tworzyć skuteczne strategie.

SEO, czyli Optymalizacja Strony Internetowej

Myślisz nad stworzeniem strony internetowej? A może masz już swoją witrynę, ale nie jest ona tak popularna jak przypuszczałeś, już nie wspominając o tym, że ciężko ją znaleźć przez wyszukiwarkę Google? W takim razie powinieneś zapoznać się z naszym artykułem, w którym przybliżymy Ci temat optymalizacji strony, która zdecydowanie pomoże Ci z Twoim problemem.

Sposoby na wakacyjny przestój w biznesie

Okres wakacyjny zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie wiele firm doświadcza spadku aktywności, gdy klienci wyjeżdżają na urlopy, a dodatkowo niektóre przedsiębiorstwa mają całkowite przestoje produkcyjne. Jednak zamiast zamartwiać się tym stanem rzeczy, może warto by było to wykorzystać? Jest to świetny czas na realizację działań, na które na co dzień nie mamy czasu. W dzisiejszym artykule przedstawimy różne sposoby jak dobrze wykorzystać ten czas.

E-mail marketing – co to jest i od czego zacząć?

Jest wiele sposobów na promowanie naszej firmy, jednak skuteczna forma marketingu to taka, która trafia do naszej docelowej grupy odbiorców. W dzisiejszym artykule skupimy się na e-mail marketingu, który daje nam wiele możliwości – nie generując dużych kosztów. Zapraszamy ?

Wiosenne porządki w biznesie

W końcu zawitała do nas wiosna – co prawda na razie raczej tylko wskazuje na to data w kalendarzu, jednak bywają już dni, w których można poczuć tą wiosenną aurę, która sprawia, że mamy więcej energii i motywacji do działania. Jednak z racji tego, że bywają dni, gdy pogoda nas zbytnio nie rozpieszcza i nie mamy ochoty się ruszać z biura czy domu to może wykorzystajmy ten czas do zrobienia porządków w naszej firmie. W dzisiejszym artykule podpowiemy na jakich aspektach można się skupić i co możemy przeorganizować w naszym miejscu pracy.

Na czym polega strategia marketingowa i dlaczego jest taka istotna?

Prowadząc swój biznes trzeba pamiętać o pewnych działaniach bez których nie ma możliwości rozwoju naszej firmy albo będzie to dla nas bardzo utrudnione. Jednym z takich elementów jest strategia marketingowa, która jest niezbędna w naszym przedsiębiorstwie. To dzięki niej usprawnimy działania w firmie oraz ułatwi nam ona trafienie do grupy docelowej. W artykule poniżej postaramy się przybliżyć Ci na czym to polega oraz dlaczego ma tak duże znaczenie.

Outsourcing pracowniczy – czy warto?

Coraz częściej w firmach pojawia się problem ze znalezieniem specjalisty, który podoła wyznaczonym działaniom. Czasami brakuje czasu na rekrutację, a czasami jest to po prostu kwestia finansów, że w budżecie ciężko jest znaleźć miejsce na kolejnego pracownika etatowego. Właśnie w tym przypadku można zastanowić się na oddanie tych obowiązków firmie zewnętrznej, która zajmie się wszystkim za nas, takie działanie nazywa się outsourcingiem.

Biznesowe podsumowanie roku

Gdy zbliża się koniec roku to tyle się mówi o planach na przyszły rok, o postanowieniach noworocznych. Jednak jak tu planować nie mając feedbacku z poprzednich miesięcy. Skąd wiadomo co można by rozwinąć firmie? Może jakaś sfera została zaniedbana w ostatnim czasie i dobrze by było o nią zadbać? Może cały czas robimy coś w danym schemacie, a nie przynosi to najlepszych efektów? Właśnie dlatego dziś trochę rozwiniemy ten temat.

Import – zalety i wady

Coraz więcej młodych ludzi decyduje się na prowadzenie własnego biznesu. Swoją energię, zapał, wiedzę i pasję kierują w stronę realizacji marzeń o biznesach nie tylko na polskim czy europejskim gruncie, ale także międzynarodowym. W imporcie towarów widzą szansę na rozwój i realne wpływy, ale żeby na tym zyskać, a nie stracić, muszą doskonale zdawać sobie sprawę, jak prowadzenie takiej działalności wygląda od kuchni.

Dlaczego warto stosować techniki marketingu organicznego?

Jeżeli choć trochę interesowałeś się różnymi dziedzinami marketingu, to na pewno napotkałeś na różnych stronach internetowych czy w artykułach termin marketingu organicznego. Jest to często powtarzana fraza, jednak wydaje się ona czymś tak oczywistym, że często nie jest ona nawet tłumaczona. Natomiast my dzisiaj przybliżymy nieco ten temat w naszym artykule.

Jesteśmy na wyciągnięcie ręki
Dołącz do społeczności PROJEKTU SPRZEDAŻ

biuro@projektsprzedaz.pl

 Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

© 2020 Projekt Sprzedaż. Polityka Prywatności. Designed by R5 studio.