Blog

Trudna sztuka internetowej komunikacji

Teksty na firmowych stronach internetowych nie muszą być ani nudne, ani archaiczne. Komunikacja z klientami w social mediach nie musi być okupiona niezliczoną ilością memów, aby zachęcić do dyskusji. Gdyby odłożyć na bok wszystkie formalne, oklepane frazesy, zrezygnować ze śmiesznych obrazków a w zamian postawić na zwykłą, prostą konwersację, okazałoby się, że aby się porozumieć, wystarczy po prostu… prosto wyrażać swoje myśli.

Dlaczego strategia marketingowa jest tak istotna dla firmy?

Nie mam na to czasu, moja firma jest mała, nie potrzebuję tego, przecież potencjalnym klientem jest każdy, ważne jest tu i teraz. To kilka najczęściej wyrażanych opinii, kiedy słyszymy hasło - strategia marketingowa. Strategia ta to niedoceniany element komunikacji z klientem. Często małe i średnie firmy nie zdają sobie sprawy, jak kluczowa jest w wielu momentach prowadzenia biznesu: od rozwoju, przez nawał spraw bieżących na kryzysach kończąc.

Jesteśmy na wyciągnięcie ręki
Dołącz do społeczności PROJEKTU SPRZEDAŻ

+48 789 371 211

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

© 2020 Projekt Sprzedaż. Polityka Prywatności. Designed by R5 studio.