Wiosenne porządki w biznesie

W końcu zawitała do nas wiosna – co prawda na razie raczej tylko wskazuje na to data w kalendarzu, jednak bywają już dni, w których można poczuć tą wiosenną aurę, która sprawia, że mamy więcej energii i motywacji do działania. Jednak z racji tego, że bywają dni, gdy pogoda nas zbytnio nie rozpieszcza i nie mamy ochoty się ruszać z biura czy domu to może wykorzystajmy ten czas do zrobienia porządków w naszej firmie. W dzisiejszym artykule podpowiemy na jakich aspektach można się skupić i co możemy przeorganizować w naszym miejscu pracy.

Sporządziliśmy listę kilku sposobów, które przyniosą powiew świeżości w Twojej firmie i bedą idealnym bodźcem do dalszych działań:

  • uporządkuj swoją przestrzeń – może się to wydawać wręcz oczywiste, jednak często nie możemy zorganizować sobie czasu na coś tak prostego, także może to jest właśnie ten moment. Na dodatek w tym przypadku możemy tutaj jeszcze wyodrębnić na czym powinno się skupić – zacznij od swojego miejsca pracy, a mianowicie uporządkuj biurko przy którym pracujesz, a następnie jeżeli komputer jest Twoim narzędziem pracy to zajmij się również porządkowaniem folderów, plików, dokumentów czy maili.
  • przyjrzyj się swoim wydatkom – przejrzyj swoje stałe miesięczne płatności, zobowiązania oraz subskrypcje. Zastanów się, czy na pewno wszystko jest niezbędne, czy może jest jakaś usługa, która nie jest Ci już potrzebna, bądź w ogóle z niej nie korzystasz. Zobacz gdzie możesz znaleźć jakieś oszczędności albo w co warto zainwestować.
  • zachowaj porządek w dokumentach – zastanów się czy na pewno zawsze miałeś czas na co dzień na układanie całej dokumentacji znajdującej się w firmie w należytym porządku, może zdarzyło Ci się, że traciłeś czas na poszukiwanie jakiejś faktury bądź oferty dla klienta? To właśnie ten moment, aby coś z tym zrobić! Zaopatrz się w segregatory, teczki, poopisuj wszystko, a na pewno następnym razem wiele Ci to ułatwi.
  • uzupełnij braki – zastanów się jakich materiałów biurowych używasz na co dzień, sporządź listę, a następnie przejrzyj czy masz wszystkie wypisane artykuły, czy może coś Ci się kończy, a może ostatnio używasz czegoś częściej i już zdarzyło Ci się, że Ci tego zabrakło i musiałeś jechać na szybkie zakupy odrywając się od pracy? Zadbaj o to, aby uzupełnić wszelkie brakujące materiały.

  

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Jesteśmy na wyciągnięcie ręki
Dołącz do społeczności PROJEKTU SPRZEDAŻ

+48 500 299 660

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

© 2020 Projekt Sprzedaż. Polityka Prywatności. Designed by R5 studio.