Dlaczego warto stosować techniki marketingu organicznego?

Jeżeli choć trochę interesowałeś się różnymi dziedzinami marketingu, to na pewno napotkałeś na różnych stronach internetowych czy w artykułach termin marketingu organicznego. Jest to często powtarzana fraza, jednak wydaje się ona czymś tak oczywistym, że często nie jest ona nawet tłumaczona. Natomiast my dzisiaj przybliżymy nieco ten temat w naszym artykule.

Definicja

Marketing organiczny to działania marketingowe, które nie wykorzystują płatnych form dotarcia do odbiorców. Poniekąd jest to generowany naturalny ruch na Twojej stronie WWW, jednak to nie jest tak, że nie wymaga to od nas żadnego nakładu pieniędzy – jest to raczej inwestycja. W tym przypadku musimy zainwestować między innymi w treści na stronie oraz zasoby ludzkie, co skutkuje tym, że nasza witryna jest dużo bardziej wartościowa i rozwojowa. Natomiast w przypadku płatnych reklam, jest to rozwiązanie krótkofalowe, ponieważ zyskujemy tylko w trakcie wyświetlania naszej reklamy. Dodatkowo marketing płatny jest kierowany tylko do zawężonej grupy odbiorców, a marketing organiczny polega na przyciągnięciu potencjalnych klientów naszymi treściami. Ten rodzaj marketingu jest często utożsamiany z marketingiem przychodzącym.

Jak zacząć działać?

Podstawowymi działaniami wykonywanymi, aby zwiększyć ruch organiczny na naszej witrynie są m.in.:

- rozbudowywanie social mediów;

- wartościowe artykuły na naszej stronie WWW;

- opinie użytkowników;

-newsletter, e-mail marketing;

Ten rodzaj marketingu wymaga czasu, zwłaszcza jeżeli Twoja firma jest nowa i dopiero zaczynasz jej promocję w Internecie, jednak warto zainwestować na to swój czas, ponieważ z czasem na pewno ta inwestycja Ci się zwróci ?

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Jesteśmy na wyciągnięcie ręki
Dołącz do społeczności PROJEKTU SPRZEDAŻ

biuro@projektsprzedaz.pl

 Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

© 2020 Projekt Sprzedaż. Polityka Prywatności. Designed by R5 studio.