Blog

4 sposoby na świąteczny klimat w firmie

Grudzień od zawsze kojarzy się przede wszystkim ze świętami Bożego Narodzenia. I choć dla wielu jest to okres radości, a głowę zaprzątają przygotowania, to życie w pracy nie przestaje biec swoim torem. Wiele firm przeżywa w tym okresie złoty czas. Sprzedaż rośnie, zyski są duże i cały ten dochodowy czas w roku motywuje do pracy jak mało co. Są jednak branże, w których nadejście grudnia zwiastuje chwilowy przestój, aby po nowym roku ruszyć z kolejnymi pomysłami. I nieistotne jest, po której stronie barykady się znajdujemy – grudzień to idealny moment, żeby zadbać o swoich pracowników, klientów i partnerów. To dobry moment na wyrażenie swojej wdzięczności za cały trud włożony w rozwój firmy oraz na zrobienie czegoś wspólnie. 

PR to nie marketing

Relacje z otoczeniem - public relations, to nie tylko współpraca z dziennikarzami, choć z pewnością jest to działanie najbardziej kojarzone z PR. To świadome, planowe i ciągłe działania, które mają na celu budowanie i utrzymywanie wzajemnych i korzystnych stosunków między firmą i jej otoczeniem. I choć cele public relations wiążą się w dużej mierze z założeniami content marketingu, to nie są one w żadnym stopniu tożsame. 

Mailing czy newsletter, co przyniesie Twojej firmie większe korzyści?

E-mail marketing wciąż rośnie w siłę za sprawą swoich efektywnych kampanii. Wykorzystanie go w kontaktach z klientami zdecydowanie przyniesie wzrost zysków w firmie. Ale marketing internetowy to także newsletter, niebywale pomocne i skuteczne narzędzie sprzedażowe. Czym zatem różni się mailing od newslettera i na co postawić w komunikacji ze swoimi klientami?

Spotkanie biznesowe – wszystko co musisz wiedzieć, żeby przekuć je w sukces

Spotkania z zespołem to rzecz od której firmy nie są w stanie uciec. Są one niezbędne do jej funkcjonowania i organizacji. To jeden z podstawowych narzędzi komunikacji. Dzięki spotkaniom jesteśmy w stanie podjąć kluczowe decyzje dotyczące firmy, rozwiązać problemy czy zrobić tzw. burzę mózgów planując kolejne etapy rozwoju w branży. Aby jednak takie spotkania dały jak najwięcej korzyści pracownikom, zarządzającym a także klientom, warto zapoznać się z dobrymi praktykami i mechanizmami, które nasze spotkania biznesowe przekują w sukces.

Kolory w biznesie

O tym, w jaki sposób klienci postrzegają markę, czy jej ufają, czy do niej wracają i czy dokonują zakupów, zależy nie tylko od dobrej reklamy, kampanii promocyjnej czy sposobu komunikacji, ale także od kolorów. Dokładnie tak, - kolory w marketingu mają bardzo duże znaczenie i potrafią już na wstępnie wiele nam powiedzieć o firmie i jej profilu. Wszystko to za sprawą nieodzownego elementu dobrego marketingu – psychologii. 

Zielone eko biura

Im więcej roślin w naszym otoczeniu, tym lepiej. Dotyczy to również biura, w którym bez wątpienia spędzamy większość naszego czasu. Rośliny w biurze nie tylko dodają mu dużych walorów estetycznych ale mają także – a może i przede wszystkim – dobroczynny wpływ na nasze samopoczucie i zdrowie. Warto wiedzieć jakie korzyści przynosi nam zieleń w naszej firmie.

Idealne miejsce dla twojej firmy – LinkedIn

Biznesowa wersja Facebooka, skupiająca ekspertów, specjalistów i profesjonalistów w wielu dziedzinach – LinkedIn. Raport „Digital 2019” opublikowany przez Hootsuite i We Are Social pokazuje, że w Polsce korzysta z niego ok. 20% internautów, a to oznacza, że warto zaznaczyć tam swoją obecność jako firma, bo LinkedIn to medium społecznościowe dla profesjonalistów, miejsce do nawiązywania relacji biznesowych.

8 rzeczy, które definiują idealnego handlowca

Wśród społeczeństwa jeszcze często dominuje przekonanie, że handlowiec to tzw. domokrążca próbujący wcisnąć nam bubel. Tymczasem efektywna sprzedaż zależy od znakomitego pośrednika, który w skuteczny sposób potrafi przekonać potencjalnego klienta do zakupu produktu. W dzisiejszych czasach nie wystarczy już posiadanie technicznego wykształcenia i wiedzy, Handlowiec oprócz oczywistego wykształcenia technicznego musi wykazywać się wytrwałością i ekonomicznym zmysłem. 

Content marketing ≠ copywriting  

Dobre jakościowo teksty są jednym z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w działaniach marketingowych. Pomagają w działaniach SEO, w sprzedaży i popularyzacji marki wśród klientów. Content marketing z założenia ma dostarczać odbiorcom wartościowe informacje - odpowiadać na pytania, jakie tylko przyjdą im do głowy. Zatem czy to nie jest właśnie copywriting?

Business to business (B2B) w social mediach?

Zaczynając swój biznes na pewno zastanawiasz się, czy portale społecznościowe są Ci w ogóle potrzebne i czy to aby nie tylko nowomoda, która z czasem przeminie. Zmartwię Cię, jeśli pomyślałeś, że to rzeczywiście przeminie, bo social media na stałe zapisały się w działaniach marketingowych firm. Co więcej, bez problemu swoje miejsce znajdują w nich firmy z sektora B2C ale i B2B, korzystają jedynie z innych narzędzi.

Jesteśmy na wyciągnięcie ręki
Dołącz do społeczności PROJEKTU SPRZEDAŻ

+48 500 299 660

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

© 2020 Projekt Sprzedaż. Polityka Prywatności. Designed by R5 studio.