Blog

Świadomość ekologiczna firm

Coraz więcej małych i średnich firm posiada świadomość ekologiczną. Wszystkie działania promujące ekologię, z roku na rok, stają się coraz bardziej popularne, a co istotne, ważne. Praca w duchu eko coraz częściej znajduje się na listach priorytetów firm. Jednym z głównych zadań jakie stawiają sobie przedsiębiorcy to walka o zmniejszenie zanieczyszczenia środowiska.

Miłość do pracy, czy może nam służyć?

„Wybierz pracę, którą kochasz i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w Twoim życiu.” - Konfucjusz (Kong Fuzi). To jedna z najpopularniejszych dewiz odnoszących się do pracy. Kierując się nią w swoim zawodowym życiu, możemy odnosić sukcesy i faktycznie odczuwać ogromną satysfakcję z tego, co robimy, ale czasami może być całkowicie na odwrót. 

Dobry handlowiec, czyli jaki?

Przedstawiciel handlowy to jeden z tych zawodów, który budzi raczej negatywne niż pozytywne emocje. Zawód ogromnie niedoceniany, przeniknięty stereotypami i niezbyt miłymi anegdotami. Osoba pracująca w tej profesji codziennie mierzy się z łatką nieuczciwej, nieetycznej, nastawionej na osiągnięcie celu za wszelką cenę i nieustępliwej. Ile jest w tym prawdy?

Bliżej ekologii w mieście – czy to możliwe?

Z ekologią za pan brat powinni być wszyscy, którym nie jest obojętny los naszej planety. Na szczęście temat ochrony naszego środowiska jest z roku na rok coraz bardziej nagłaśniany. Wiele firm angażuje się w propagowanie rozwiązań proekologicznych nie tylko „na swoim podwórku”, ale także przenosząc swoje działania również do swoich domów. Jest to niesłychanie ważne, bo cenne są każde działania, które pomagają nam zatrzymać katastrofalne w skutkach zmiany klimatu. Co więcej, nawet mieszkając w mieście możemy zdziałać ogrom dobrego dla naszej planety! 

Noworoczne planowanie

Koniec roku to idealny czas na podsumowania. Wielu z nas z uporem maniaka powtarza, że dla niego nie istnieje coś takiego jak postanowienia noworoczne. Gdzieś tam jednak jakieś przemyślenia i pomysły na nadchodzący rok, przechodzą nam przez myśl – i jak to nie są postanowienia… Mamy tak duży problem z przyznaniem się do postanowień, bo nadajemy im rangę rzeczy, która koniecznie musi zostać zrealizowana, w przeciwnym razie traktujemy całe przedsięwzięcie jako totalną porażkę (nawet jeśli wykonaliśmy połowę zadania). Okazuje się, że zamiana słowa postanowienia  na planowanie daje nam zupełnie inny przekaz. Nagle widzimy, że nie tylko wszyscy tak robią, ale i nie wyobrażają sobie inaczej. Bo czy istnieje choć jedna osoba, która nie planuje? 

Od czego zacząć przygodę z językiem korzyści?

Czy kiedykolwiek przeglądając ofertę firmy lub czytając opis produktów w sklepie na stronie www, pomyśleliście – muszę to mieć! Ta oferta całkowicie odpowiada na moje potrzeby! Większość zapewne teraz potakuje znacząco głową. Jak więc to się dzieje, że niektóre produkty „sprzedają się same”, a niektóre mimo swoich świetnych recenzji czy nawet konkurencyjnych cen krzyczą, aby nie pozostać anonimowym?

4 sposoby na świąteczny klimat w firmie

Grudzień od zawsze kojarzy się przede wszystkim ze świętami Bożego Narodzenia. I choć dla wielu jest to okres radości, a głowę zaprzątają przygotowania, to życie w pracy nie przestaje biec swoim torem. Wiele firm przeżywa w tym okresie złoty czas. Sprzedaż rośnie, zyski są duże i cały ten dochodowy czas w roku motywuje do pracy jak mało co. Są jednak branże, w których nadejście grudnia zwiastuje chwilowy przestój, aby po nowym roku ruszyć z kolejnymi pomysłami. I nieistotne jest, po której stronie barykady się znajdujemy – grudzień to idealny moment, żeby zadbać o swoich pracowników, klientów i partnerów. To dobry moment na wyrażenie swojej wdzięczności za cały trud włożony w rozwój firmy oraz na zrobienie czegoś wspólnie. 

PR to nie marketing

Relacje z otoczeniem - public relations, to nie tylko współpraca z dziennikarzami, choć z pewnością jest to działanie najbardziej kojarzone z PR. To świadome, planowe i ciągłe działania, które mają na celu budowanie i utrzymywanie wzajemnych i korzystnych stosunków między firmą i jej otoczeniem. I choć cele public relations wiążą się w dużej mierze z założeniami content marketingu, to nie są one w żadnym stopniu tożsame. 

Mailing czy newsletter, co przyniesie Twojej firmie większe korzyści?

E-mail marketing wciąż rośnie w siłę za sprawą swoich efektywnych kampanii. Wykorzystanie go w kontaktach z klientami zdecydowanie przyniesie wzrost zysków w firmie. Ale marketing internetowy to także newsletter, niebywale pomocne i skuteczne narzędzie sprzedażowe. Czym zatem różni się mailing od newslettera i na co postawić w komunikacji ze swoimi klientami?

Spotkanie biznesowe – wszystko co musisz wiedzieć, żeby przekuć je w sukces

Spotkania z zespołem to rzecz od której firmy nie są w stanie uciec. Są one niezbędne do jej funkcjonowania i organizacji. To jeden z podstawowych narzędzi komunikacji. Dzięki spotkaniom jesteśmy w stanie podjąć kluczowe decyzje dotyczące firmy, rozwiązać problemy czy zrobić tzw. burzę mózgów planując kolejne etapy rozwoju w branży. Aby jednak takie spotkania dały jak najwięcej korzyści pracownikom, zarządzającym a także klientom, warto zapoznać się z dobrymi praktykami i mechanizmami, które nasze spotkania biznesowe przekują w sukces.

Jesteśmy na wyciągnięcie ręki
Dołącz do społeczności PROJEKTU SPRZEDAŻ

+48 500 299 660

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

© 2020 Projekt Sprzedaż. Polityka Prywatności. Designed by R5 studio.