Blog
Na czym polega strategia marketingowa i dlaczego jest taka istotna?

Prowadząc swój biznes trzeba pamiętać o pewnych działaniach bez których nie ma możliwości rozwoju naszej firmy albo będzie to dla nas bardzo utrudnione. Jednym z takich elementów jest strategia marketingowa, która jest niezbędna w naszym przedsiębiorstwie. To dzięki niej usprawnimy działania w firmie oraz ułatwi nam ona trafienie do grupy docelowej. W artykule poniżej postaramy się przybliżyć Ci na czym to polega oraz dlaczego ma tak duże znaczenie.
Outsourcing pracowniczy – czy warto?

Coraz częściej w firmach pojawia się problem ze znalezieniem specjalisty, który podoła wyznaczonym działaniom. Czasami brakuje czasu na rekrutację, a czasami jest to po prostu kwestia finansów, że w budżecie ciężko jest znaleźć miejsce na kolejnego pracownika etatowego. Właśnie w tym przypadku można zastanowić się na oddanie tych obowiązków firmie zewnętrznej, która zajmie się wszystkim za nas, takie działanie nazywa się outsourcingiem.
Biznesowe podsumowanie roku

Gdy zbliża się koniec roku to tyle się mówi o planach na przyszły rok, o postanowieniach noworocznych. Jednak jak tu planować nie mając feedbacku z poprzednich miesięcy. Skąd wiadomo co można by rozwinąć firmie? Może jakaś sfera została zaniedbana w ostatnim czasie i dobrze by było o nią zadbać? Może cały czas robimy coś w danym schemacie, a nie przynosi to najlepszych efektów? Właśnie dlatego dziś trochę rozwiniemy ten temat.
Import – zalety i wady

Coraz więcej młodych ludzi decyduje się na prowadzenie własnego biznesu. Swoją energię, zapał, wiedzę i pasję kierują w stronę realizacji marzeń o biznesach nie tylko na polskim czy europejskim gruncie, ale także międzynarodowym. W imporcie towarów widzą szansę na rozwój i realne wpływy, ale żeby na tym zyskać, a nie stracić, muszą doskonale zdawać sobie sprawę, jak prowadzenie takiej działalności wygląda od kuchni.
Dlaczego warto stosować techniki marketingu organicznego?

Jeżeli choć trochę interesowałeś się różnymi dziedzinami marketingu, to na pewno napotkałeś na różnych stronach internetowych czy w artykułach termin marketingu organicznego. Jest to często powtarzana fraza, jednak wydaje się ona czymś tak oczywistym, że często nie jest ona nawet tłumaczona. Natomiast my dzisiaj przybliżymy nieco ten temat w naszym artykule.
Marketing skoncentrowany - co to jest i na czym polega?

Jest wiele rodzajów marketingu, jednak większość z nich skupia się tylko i wyłącznie na pozyskiwaniu nowych klientów. Natomiast my dzisiaj w naszym artykule przedstawimy marketing skoncentrowany na utrzymaniu dotychczasowych klientów oraz na określonej grupie konsumentów.
Skuteczna organizacja pracy w biurze

Koniec lata dla większości z nas jest równoznaczny z końcem czasu urlopowego. Przestawiamy się powoli z trybu wakacyjnego na czas intensywnej pracy. Jesień tuż, tuż, a co za tym idzie? Krótsze dni, mniej słońca, ponura aura. W takim czasie ciężko jest się w pełni zmobilizować do pracy, tym bardziej gdy w pamięci mamy jeszcze wakacyjne, urlopowe momenty. W tym przypadku, możemy zadbać o to, aby nasza organizacja pracy nie pozwalała nam na powakacyjne rozleniwienie. W dzisiejszym artykule przedstawimy Wam kilka sposobów na organizacje pracy w biurze.
Outbound czy inbound marketing?

Outbound marketing, znany jako marketing wychodzący polega na stosowaniu praktyk sprzedażowych znanych przez nas wszystkich od lat. Mamy tutaj na myśli rozmowy telefoniczne, maile marketingowe czy na przykład drukowane reklamy. Celem tych taktyk było to, aby dotrzeć i zainteresować swoimi materiałami jak największą ilość osób.
Czy warto inwestować w e-mail marketing?

E-mail marketing jest jedną z najstarszych form marketingu internetowego, a przy tym należy do najbardziej efektywnych z jego rodzajów. Jest to bardzo łatwy sposób, aby stworzyć relację z naszymi odbiorcami, a przy tym generować zyski dla naszej firmy.
Marketing wychodzący czy przychodzący

Marketing wychodzący oraz przychodzący to pojęcia, które często są ze sobą zestawiane. Pierwsze jest kojarzone z tradycyjnymi działaniami promocyjnymi, a drugie uznaje się za bardziej nowoczesne podejście do marketingu. W naszym artykule objaśnimy na czym konkretnie polega ta różnica.