Blog

Spotkanie biznesowe – wszystko co musisz wiedzieć, żeby przekuć je w sukces

Spotkania z zespołem to rzecz od której firmy nie są w stanie uciec. Są one niezbędne do jej funkcjonowania i organizacji. To jeden z podstawowych narzędzi komunikacji. Dzięki spotkaniom jesteśmy w stanie podjąć kluczowe decyzje dotyczące firmy, rozwiązać problemy czy zrobić tzw. burzę mózgów planując kolejne etapy rozwoju w branży. Aby jednak takie spotkania dały jak najwięcej korzyści pracownikom, zarządzającym a także klientom, warto zapoznać się z dobrymi praktykami i mechanizmami, które nasze spotkania biznesowe przekują w sukces.

Kolory w biznesie

O tym, w jaki sposób klienci postrzegają markę, czy jej ufają, czy do niej wracają i czy dokonują zakupów, zależy nie tylko od dobrej reklamy, kampanii promocyjnej czy sposobu komunikacji, ale także od kolorów. Dokładnie tak, - kolory w marketingu mają bardzo duże znaczenie i potrafią już na wstępnie wiele nam powiedzieć o firmie i jej profilu. Wszystko to za sprawą nieodzownego elementu dobrego marketingu – psychologii. 

Zielone eko biura

Im więcej roślin w naszym otoczeniu, tym lepiej. Dotyczy to również biura, w którym bez wątpienia spędzamy większość naszego czasu. Rośliny w biurze nie tylko dodają mu dużych walorów estetycznych ale mają także – a może i przede wszystkim – dobroczynny wpływ na nasze samopoczucie i zdrowie. Warto wiedzieć jakie korzyści przynosi nam zieleń w naszej firmie.

Idealne miejsce dla twojej firmy – LinkedIn

Biznesowa wersja Facebooka, skupiająca ekspertów, specjalistów i profesjonalistów w wielu dziedzinach – LinkedIn. Raport „Digital 2019” opublikowany przez Hootsuite i We Are Social pokazuje, że w Polsce korzysta z niego ok. 20% internautów, a to oznacza, że warto zaznaczyć tam swoją obecność jako firma, bo LinkedIn to medium społecznościowe dla profesjonalistów, miejsce do nawiązywania relacji biznesowych.

8 rzeczy, które definiują idealnego handlowca

Wśród społeczeństwa jeszcze często dominuje przekonanie, że handlowiec to tzw. domokrążca próbujący wcisnąć nam bubel. Tymczasem efektywna sprzedaż zależy od znakomitego pośrednika, który w skuteczny sposób potrafi przekonać potencjalnego klienta do zakupu produktu. W dzisiejszych czasach nie wystarczy już posiadanie technicznego wykształcenia i wiedzy, Handlowiec oprócz oczywistego wykształcenia technicznego musi wykazywać się wytrwałością i ekonomicznym zmysłem. 

Content marketing ≠ copywriting  

Dobre jakościowo teksty są jednym z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w działaniach marketingowych. Pomagają w działaniach SEO, w sprzedaży i popularyzacji marki wśród klientów. Content marketing z założenia ma dostarczać odbiorcom wartościowe informacje - odpowiadać na pytania, jakie tylko przyjdą im do głowy. Zatem czy to nie jest właśnie copywriting?

Business to business (B2B) w social mediach?

Zaczynając swój biznes na pewno zastanawiasz się, czy portale społecznościowe są Ci w ogóle potrzebne i czy to aby nie tylko nowomoda, która z czasem przeminie. Zmartwię Cię, jeśli pomyślałeś, że to rzeczywiście przeminie, bo social media na stałe zapisały się w działaniach marketingowych firm. Co więcej, bez problemu swoje miejsce znajdują w nich firmy z sektora B2C ale i B2B, korzystają jedynie z innych narzędzi.

Wszystko co musisz wiedzieć o imporcie

Coraz więcej młodych ludzi decyduje się na prowadzenie własnego biznesu. Swoją energię, zapał, wiedzę i pasję kierują w stronę realizacji marzeń o biznesach nie tylko na polskim czy europejskim gruncie, ale także międzynarodowym. W imporcie towarów widzą szansę na rozwój i realne wpływy, ale żeby na tym zyskać, a nie stracić, muszą doskonale zdawać sobie sprawę, jak prowadzenie takiej działalności wygląda od kuchni.

Co możesz zrobić aby Twoja firma była bardziej eko?

Współczesne społeczeństwo coraz bardziej zdaje sobie sprawę, że nie ma planety B. Matka Ziemia jest tylko jedna i trzeba się o nią zatroszczyć, zanim będzie za późno. Nasza świadomość wzrasta i jest widoczna nie tylko w takich działaniach jak segregacja śmieci, odchodzenie od plastiku czy walka z zanieczyszczeniami powietrza, ale także w ekologicznym modelu działalności wielu firm od marketingu po organizację pracy na wyglądzie biura kończąc.

Czy warto inwestować w tłumaczenie stron internetowych?

Internet – kopalnia wiedzy, inspiracji, dający nieograniczone możliwości rozwoju. Miejsce spotkań biznesowych, partnerskich i przyjacielskich. Przestrzeń realizacji przetargów, szkoleń, konferencji i targów. Główne narzędzie pracy przedsiębiorców, artystów i twórców.  W dzisiejszych czasach – zwłaszcza w dobie panującej pandemii – wiele biznesów przenosi się z offline na online z nastawieniem na sprzedaż towarów i usług nie tylko na terenie Polski ale i poza jej granicami, czego nieodzownym elementem jest strona www w języku obcym.

Jesteśmy na wyciągnięcie ręki
Dołącz do społeczności PROJEKTU SPRZEDAŻ

+48 789 371 211

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

© 2020 Projekt Sprzedaż. Polityka Prywatności. Designed by R5 studio.