Blog

Dlaczego należy rozwijać eksport?

W dobie globalizacji większość firm odczuwa dużą konkurencję, wynikającą z tego, że lokalnie, na rynku wewnętrznym jest przesyt wieloma produktami. Dodatkowo pojawia się coraz więcej zagranicznych dostawców, gdzie ich głównym atutem są niskie koszty produkcji i tym samym ceny produktów są dużo niższe. W takim razie jak się utrzymać na lokalnym rynku, a może by tak poszerzyć swoje działania?

Copywriting – czym jest i dlaczego dobre teksty są ważne?

Marketing internetowy staje się coraz bardziej popularny ze względu na stały postęp w informatyzacji społeczeństwa. Natomiast składa się on z wielu elementów, więc aby sprawnie prowadzić i realizować działania marketingowe należy je dobrze poznać i stale wdrażać. Jednym z najważniejszych elementów jest zdecydowanie copywriting, ale czym on właściwie jest?

Pozyskiwanie klientów w dobie Internetu

Rozwój technologii z roku na rok jest coraz szybszy i bardziej zaskakujący. Z biegiem czasu pojawia się coraz więcej firm, wszystkie branże się rozrastają i tym samym tworzy się coraz większa konkurencja. Firmy, które chcą działać w Internecie mają nie lada wyzwanie by wybić się na tle innych i to akurat do siebie przyciągnąć klientów. Więc jak to zrobić, aby klient zainteresował się akurat Nami?

Sztuka negocjacji

Negocjacje towarzyszą nam przez całe życie, nie tylko zawodowe, ale także prywatnie. Najczęstszym powodem dla którego negocjujemy jest chęć zyskania czegoś dla siebie lub próba przekonania kogoś do swoich racji. Co ciekawe, osoba podejmująca negocjacje zazwyczaj jest gotowa do ustępstw, ale nie oznacza to, że znajomość sztuki negocjacji nie ma znaczenia.

Biznes w kobiecym wydaniu

Coraz więcej kobiet decyduje się na otwarcie działalności gospodarczej. Co więcej, coraz więcej z nich z odwagą wchodzi w branże, które jeszcze do niedawna były „zarezerwowane” dla mężczyzn. Okazuje się, że nie tylko mężczyźni posiadają zdolności prowadzenia biznesu. Kobiety z roku na rok coraz lepiej radzą sobie na rynku zajmując stanowiska kierownicze i wykazują się wiedzą i umiejętnościami przedsiębiorczymi.

Świadomość ekologiczna firm

Coraz więcej małych i średnich firm posiada świadomość ekologiczną. Wszystkie działania promujące ekologię, z roku na rok, stają się coraz bardziej popularne, a co istotne, ważne. Praca w duchu eko coraz częściej znajduje się na listach priorytetów firm. Jednym z głównych zadań jakie stawiają sobie przedsiębiorcy to walka o zmniejszenie zanieczyszczenia środowiska.

Miłość do pracy, czy może nam służyć?

„Wybierz pracę, którą kochasz i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w Twoim życiu.” - Konfucjusz (Kong Fuzi). To jedna z najpopularniejszych dewiz odnoszących się do pracy. Kierując się nią w swoim zawodowym życiu, możemy odnosić sukcesy i faktycznie odczuwać ogromną satysfakcję z tego, co robimy, ale czasami może być całkowicie na odwrót. 

Dobry handlowiec, czyli jaki?

Przedstawiciel handlowy to jeden z tych zawodów, który budzi raczej negatywne niż pozytywne emocje. Zawód ogromnie niedoceniany, przeniknięty stereotypami i niezbyt miłymi anegdotami. Osoba pracująca w tej profesji codziennie mierzy się z łatką nieuczciwej, nieetycznej, nastawionej na osiągnięcie celu za wszelką cenę i nieustępliwej. Ile jest w tym prawdy?

Bliżej ekologii w mieście – czy to możliwe?

Z ekologią za pan brat powinni być wszyscy, którym nie jest obojętny los naszej planety. Na szczęście temat ochrony naszego środowiska jest z roku na rok coraz bardziej nagłaśniany. Wiele firm angażuje się w propagowanie rozwiązań proekologicznych nie tylko „na swoim podwórku”, ale także przenosząc swoje działania również do swoich domów. Jest to niesłychanie ważne, bo cenne są każde działania, które pomagają nam zatrzymać katastrofalne w skutkach zmiany klimatu. Co więcej, nawet mieszkając w mieście możemy zdziałać ogrom dobrego dla naszej planety! 

Noworoczne planowanie

Koniec roku to idealny czas na podsumowania. Wielu z nas z uporem maniaka powtarza, że dla niego nie istnieje coś takiego jak postanowienia noworoczne. Gdzieś tam jednak jakieś przemyślenia i pomysły na nadchodzący rok, przechodzą nam przez myśl – i jak to nie są postanowienia… Mamy tak duży problem z przyznaniem się do postanowień, bo nadajemy im rangę rzeczy, która koniecznie musi zostać zrealizowana, w przeciwnym razie traktujemy całe przedsięwzięcie jako totalną porażkę (nawet jeśli wykonaliśmy połowę zadania). Okazuje się, że zamiana słowa postanowienia  na planowanie daje nam zupełnie inny przekaz. Nagle widzimy, że nie tylko wszyscy tak robią, ale i nie wyobrażają sobie inaczej. Bo czy istnieje choć jedna osoba, która nie planuje? 

Jesteśmy na wyciągnięcie ręki
Dołącz do społeczności PROJEKTU SPRZEDAŻ

+48 500 299 660

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

© 2020 Projekt Sprzedaż. Polityka Prywatności. Designed by R5 studio.